Britt på besök!

Britt har varit här och tränat lite med Jillsan, passade på att öva lite på mitt fotande, hoppas verkligen att det blir bättre för det är 98% suddigt!

Här är de bilder som blev ok....

Fina Jill








Lite flankträning






....och eftersom jag inte har några bilder på vinc;O) så övade jag på honom lite också!





Långa ben?;O)







Å så till lite tråkiga nyheter.
Under slutet (precis när vi skulle sluta) så skar han upp trampdynan och in en liten bit i tassen, har gjort rent och det såg fint ut, inte så djupt men jag vette tusan om det hinner bli bra till Kista på söndag, lite trist! Nu ligger han och tjurar som aldrig förr, första gången den lille pojken har fått erfara tratt (förhoppningsvis också den sista!!!)



Så det var allt för idag, ska spenadera kvällen/natten hos Linnéa med diverse, förhoppningsvis, trevligt folk:) Hundarna får ha det gott hemma med mammsen och pappsen:)

Gott nytt år på er alla!

Kommentarer
Postat av: Britt

Tack för trevlig träning idag och goda råd. Ska försöka fortsätta på den linjen. Kram

2008-12-31 @ 23:13:23
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Sol
Postat av: Britt

Glömde: håller tummarna för att Vinc tass är bättre så att ni kan tävla på söndag. Hoppas att du fick en trevlig kväll. Ses på lördag. Kram

2008-12-31 @ 23:14:55
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Sol
Postat av: Åsa & Ia/Ell

Många julkramar och tassen läker säkert snart :)

2009-01-02 @ 07:17:09
URL: http://hem.passagen.se/kayla01/Index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0