Fina lopp

I vissa lopp känns det som om jag och Dellan springer i slowmotion, inte för att det går långsamt utan snarare för att det under några sekunder går så himla bra och tankarna helt stannar av och man bara kör. Både Dell och jag förstår varandra till fullo, varenda liten vink och vi vet vad som händer och vad som kommer att hända. Det är väl det här man åker land och rike runt för att uppnå och även om vissa av de lopp där jag har känt såhär har gått käpprätt åt h***e senare så har den där speciella känslan ändå uppstått och det är så himla kul! DET är lyckorus!

Jises låter som jag är kär, men nej det är bara agility;O)

Jag har klippt ihop några av de här fina delarna som vi har uppnått under året och först ser ni hur det såg ut på riktigt och sedan har ni en version i slowmotion där man kan se allt mer i detalj. Man kan se alla rörelser och information som man förmedlar till hunden och hur den tar det på ett närmare sätt och det var faktiskt riktigt roligt att se! Självklart finns det lopp jag inte skulle vilja se i slowmotion men detta är några av de delar i banorna som jag är nöjd med!=O)

Kolla här!:

http://www.youtube.com/watch?v=z-JaiwGi4Wk&eurl=http://www.youtube.com/my_videos_edit2


Nu ska jag ut och prommenera med mina fina hundar!
Kramar!


Kommentarer
Postat av: Nadine, Timmy & Vic

Grym film!!! :)

2008-12-22 @ 22:07:55
URL: http://www.nogg.se/timmyochvic
Postat av: Maria med Neena

Mycket grym film!!! :)

2008-12-22 @ 22:20:42
Postat av: Charlotte&Felix

Det var kul att se. Ha en skön jul och ett gott nytt år. Ses kanske på Kista mässan?

Postat av: Malin&Arwen&Eowyn

Såååå snyggt! Den är underbar den där känslan, när allt bara flyter. Man vet knappt vart man själv slutar och hunden börjar :)

När du och Dell får till det sådär är ni oslagbara!



Kram och God Jul!

Postat av: Sara

Hej å hå vad duktiga ni är... man ryser ju när man ser filmen... Vilket team liksom...

//sara å vila som är in och läser ofta :)

2008-12-24 @ 23:37:39
URL: http://sarasvovvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0