Hund eller fästing?

Ja det kan man fråga sig när Dot kommer spatserandes, tjock som ett hus och med den lilla kroppen (spec huvudet) så ser hon ut som en gigantisk fästing!....Fästligt hehe


Fick inga toppenbilder som visade hur hon såg ut men tjock är hon iaf! Ställde henne på vågen, och 20 kilo!! De är i klass med Vincent fast på en hund som är typ 10 cm lägre!=O) Hur ska detta sluta!
Vinc skyller på att barn väger mer än muskler;O)







Dot själv trivs som visken i vattnet, ligger och snarkar dagarna i ända och får massor med mat!...Livet är en Fest! Jag har för mig mamma sa att valparna skulle ploppa ut kring den 15:onde! Bara att höra av er om ni är intresserade: Mer info finns på hemsidan -  http://www.erkens.se/


MEEEEN snart får vi tääävla! Och jag som var rädd att Dellan skulle börja löpa! Självklart finns risken än så länge kvar men i och med att Meg alltid börjar ca 1-2 veckor innan henne och hon har inte börjat än så känns det faktiskt ganska säkert!....fan va roligt, ser fram emot fyra dagar i Kista och sedan två dagar senare bege sig till Åland! .....Hinner ju gå en dag i skolan och sen blir det långhelg igen, förgylld med det bästa som finns!  Kan inte bli mkt bättre så faktiskt! Det skulle vara det där satans matteprovet på första dagen i skolan då=O(

Menmen nu ska jag rita lite kombinationer till kvällens ridhusträning!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0