Julen över....

Jahapp då var julen över för i år då! Och vilket perfekt väder vi har fått då!! Strålande sol och påfruset! kan det bli bättre! Emm.... ja antagligen att hindrena skulle befinna sig någon annanstans än i ridhuset!=O( Får helt enkelt masas mig ut i fårhagen och träna där istället! Vinc och jag har fått lite tips av JoAgnar den store;O) Och det funkar skitbra så nu ska vi nog kunna få honom att inte skrämma skiten ur de små fåren även i upptaget!.....Förövrigt så går han som en liten ängel, trots sin intensitet så har han inga som helst problem med att lyssna och ta till sig korrigeringar, toppen!


Menmen det där babblet har ni ju hört förut! Julklapparna i år var (precis som alla andra jular) toppenbra och välbehövda, en ny telefon blev det vilket kom som en gåva från himlen, min förra som jag hade i två år hade nämligen inte funktionen då man kan se vem det var som har ringt vilket betydde att jag var tvungen att kuta järnet när jag hörde att det ringde just bara därför att jag inte kunde ringa upp om jag inte hann! Så nu kan jag vara lite lugnare och inte så mobilgalen som jag var tidigare;O)
Sen fick jag presentkort, träningströjor, presentkort, underkläder, örhängen, legings, nattlinne, termosar, stol, bok, biobiljetter, mössa m.m. så det har avrit en lyckad jul med gott sällskap!

Nu ska jag nog ut och joina övriga släkten (norrbaggarna, farbror, faster, pappa och mamma) som givetvis står ute på gärdet och nöter! Det måste ju ligga i släkten det där med att träna som idioter! Det nöts varje dag nu kan ni tänka er och julafton var ju självklart inget undantag! Tur att man har mycket får så att man kan byta ut till utvilade och pigga lite då och då!=O)

Ha det gott så hörs vi!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0