Jullov!

Jahapp då var det jullov då, himla gött det!  Har tom hittat nästan alla julklappar också så nu känns det riktigt bra! Och om nu inte detta vore nog så har jag också städat mitt rum på alla plan, städat undan alla grejer, bytt i sängen, dammsugit och dammat! Märks det att det inte hör till vanligheterna!?;O)  Menmen fint och himla skönt blev det iaf!

HIttills har jag hunnit med lite partaj efter julmiddag med skolan, mormors 85-årsmiddag och lite lilljulafton med kusinerna som åker till skåne över jul.....mkt jul-och festmat har det blivit och det lär vi ju få arbeta bort, MEN det tar vi efter jul och nyår;O) Nu ska det levas gott!

Hundarna mår prima och Vinc har fått sig ett par pass i vallhagen, fan vad jag måste träna honom! Ursäkta skrytet men f**n va bra han går! Kommer bli hur bra som hels om jag bara tränar och tränar bra!.....annars finns ju spekulat;O) även om min älskade lille pojke självklart inte är till salu! men oj vad jag kan använda det emot honom när han hittar på hyss, då bajsar han i brallan ska ni se;O)


Han har ju alltid och kommer alltid att vara en liten mammas pojke (a)




Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0