Tråkigt? neej inte alls!

Svar på 100frågor, för er som orkar läsa!





1. Tre namn jag lyssnar till:

Stina, Kristina, Stinis
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Min ambition
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
min vikt
4. Detta är jag rädd för:
Mörkerkameror (tänk "när lammen tystnar" och en av Bäckfilmerna! hehe)
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Saker att göra! Roligt och mat
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Hoppa från höga höjder, äta levergryta, åka berg och dalbana!
7. Detta tycker jag om att göra:
Umgås med trevligt folk, träna med hundar och tävla
8. Detta vill jag göra just nu:
Tävla eller spendera massor av vunna pengar;O)
9. Bästa känslan:
När man går i mål med ett kanonlopp bakom sig! Ett som man vet att ingen kommer att slå!
10. Värsta känslan:
Svek
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Pratglad, smart, social, rolig och nyfiken
12. Är jag kär just nu?
Nope..
13. Jag vill gifta mig... 
....ja varför inte men det känns inte som ett måste...Får jag leva med den jag älskar är jag nöjd.
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Vinna VM, göra en lååång resa tillbringad i USA, äga en Rottweiler och peta allt bruksfolk på näsan som påstår att BC är födda lydiga!
15. Min käraste ägodel:
Min mobil!!
16. Något jag vill ha i present:
Mkt, men för tillfället behöver jag en ny telefon...
17. Detta har jag på mig just nu:
Mjukisbyxor, tjocktröja, strumpor, trosor och bh
18. Favoritkläder:
Mjukisbyxor
19. Favoritdjur:
Gissa ett par ggr...
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Pop, viss rock och R&B
21. Favoritlåtar just nu:
All the singel ladys med Beyonce
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligaste: Idrott och Svenska
Tråkigaste: Internationell ekonomi och redovisning och beskattning
23. Stjärntecken:
Vädur
24. En bok jag älskar: 
Emm ja vad kan den heta, "pärlor från månen" tror jag. Författare kan jag kolla upp om någon skulle intressera sig.
25. En film jag älskar:
Gone in 60 seconds, The notebook, Save the last dance, Crazy beautiful
26. Tv-program jag gillar:
Time out, parlamentet och One three hill
27. Favoritdoft:
nyduschade killar;O)
28. Detta äter jag gärna:
Choklad
29. Dricker helst:
Mjölk eller Juice
30. Favoritgodis:
Choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Skidsemester eller badsemster, vart spelar inte så stor roll
32. Färg på mina ögon:
Mörkblåa men med en väldigt stor pupill
33. Min längd:
ca 1.68 skulle jag tippa på
34. Jag tror på:
Min hundträning
35. Jag spelar:
på teknik;o)
36. Person jag beundrar:
Ett par stycken
37. Så här bor jag:
I en villa i Svanberga
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Jag äger inga iom att alla jag endast tar död på dem. Mamma har många levande och fina
39. Det här tänder mig:
Blickar
40. Det här gör mig avtänd:
stress
41. Favoritfärg:
Mörkröd
42. Favoritcitat:
Tävla inte om du inte vet att du kan vinna
43. En hemlighet jag vet:
Är en hemlighet och hör inte hemma på en blogg...
44. Bästa present jag fått:
Meg även om det var under extrema förhållanden
45. Senast köpta skiva:
ojoj på den tiden det var inne med skivor köpte syrran och jag smyglyssnade;O)
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Min hy och min näsa
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Storleken, ögonen och håret
48. Udda förmåga/egenskap:
Att betala för att en hel dag kolla på hoppande hundar och sedan själv vara aktiv i ca 60 sekunder...
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En aktiv Retriver som gör allt för mat;O)
50. Vad lyssnar du på just nu?
Tv4 och debatt om travsport
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Jag har fördrivit dagen i skolan och på prmenad med hundarna, ska sova snart.
52. Var är dina föräldrar från?
Sweden
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Microsoft office 07
54. Vilken är din favoritrestaurang?
Oj, det vet jag inte. Äter nog ute för sällan
55. När badade du i en pool senast?
Badhuset för ett par veckor sedan
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja men då var jag ung och dum;)
57. Hur många barn vill du ha?
Beror på hur många hundar jag har;) Får de plats så kanske jag kan ha 2.....
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Hårdrock där man inte hör vad som sjungs/skriks
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Nope
60. Vad har du för TV-kanaler?
Fler än jag orkar radda upp men inte så många som de flesta andra...
61. Har du åkt moped någon gång?
Japp, dock bara EN gång. Bakpå har jag åkt fler gånger
62. Har du busringt någon gång?
Har nog faktiskt inte det, jag var ett fegt barn;)
63. Har du fått felparkeringsböter?
Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Hellre självmord!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Rodos kanske.
66. Har du en egen trädgård? 
Ja familjen har ju bondgård så...
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
oj de flesta faller mig faktiskt inte i smaken!
68. Kan du alla orden i nationalsången?
Pinsamt nog inte tror jag!
69. Badkar eller duschkabin?
Vill ha bubbelbad men jag gissar att jag tröttnar efter ett par pad.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Face off
71. Favoritpizza?
Pizza med bara köttfärs och bernesås (stavas?)
72. Chips eller popcorn? 
Chips men av förståeliga själ blir det oftare poppcorn
73. Vilken färg på läppstift använder du?
Tycker det är fräckt med rött men det är inte riktigt jag
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Haha neeej, vet inte om jag borde fundera på det heller!?!
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Haha, nej pappa fick priset för bästa "hane" för att ha avlat fram arbetande individer;O)
76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsinjuice.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Hmm måste ha varit Eleonore, Lars, mamma och pappa när mamam fyllde 50. Åt en skitgod pasta- oxfileblandning på italiensk restaurang.
78. Favoritchoklad?
Geisha
79. När röstade du senast?
Roslagens Lucia...i slutet av november.
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Förra sommaren tror jag mamma odlade
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
OM jag har;)
82. Är du bra på matlagning?
Jobabr ju som kock på somrarna så lite kan jag väl...
83. Klarar du att tanka själv?
NEJ!=D tragiskt!
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nope
85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nope, köket kräver inte skyddsutrustning
87. Vad var det senaste du handlade?
En lång shorta
88. Har du kräkts offentligt?
Emm i en polares bil om nu det är offentligt?
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Kärlek såklart....har jag någon att krama om i soffan så går nudlar kanon=O)
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
njaaaa....måste nog bli överbevisad för det....öppen för bevis;O)
91. Har du ringt något betalnummer?
Inte vad jag vet
92. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja absolut, försöker allt vad jag kan!
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
hmm...vet inte rikigt
94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Haha hade jag nog inte med tanke på hur tunt det är nu!
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Ingen, är för oteckniskt för att veta hur man fixar ett också
96. Vad har du i din väska?
Plånbok, skolböcker, almenackor, bajspåsar, lypsyl, kvitton, binda, busskort, klicker, pennor, sudd, hörlurar och säkert massa annat matnyttigt.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
pussar Meg på pannan, säger att hon är fin och säger gonatt.
98. Vad är du tacksam för idag?
Att mina älskade föräldrar betalar så himla mycket för att jag ska få göra det jag älskar!
99. Var hittade du den här listan?
http://kvarfordh.blogg.se/index.html
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Så många som möjligt:) Förstår dock om många inte orkar för det är vääldigt tidskrävande!



Det var allt! Jises vad tråkigt man kan ha!=O)

Kommentarer
Postat av: Thereze o Chicko

Hej! Det är jättebra med mig förutom att mitt ex-jobb hänger över mig. Trist. Vad roligt att du har en till hund ska bli jätteroligt att se honom sen! Vi har inte tränat/tävlat så mkt i år, har varit ngt konstigt med Chicko, tror han var känslig för fästinghalsbandet men nu verkar han fit for fight igen :) Får se på My Dog. Jag letar efter en till hund nu, får se vad jag hittar... den hunden ska jag verkligen satsa på! Och den ska ha potential att bli riktigt bra! 100 frågor, roligt, nu vet jag mer om dig! Ha det riktigt gött Kram

2008-12-18 @ 11:18:34
URL: http://therezegra.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0