Bilder....

Sorry Helena, jag tycker egentligen att de där utmaningarna är ganska kul men just nu orka jag inte skämma ut mig;O)

Jag har testat nya kameran idag, tror att det vore bra om man lär sig alla inställnigar innan man börjar för det blev en del ganska suddiga menmen några blev iaf bra. Blev bara på Vinc för när jag var färdig med honom var jag så blöt om knän och rumpa av allt krälande så jag beslöt att ta flickorna någon annan dag=O)

Här är resultatet:







Jag sa i helgen att jag nog tyckte att Vinc var lite tjock.....men jag tror de är lite muskler också;O)










SÅ det var det och kameran är invigt på riktigt, nu ska jag göra iordning en muntlig presentation till skolan börjar igen på måndag, suck och stön

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0