Lång tid!

Får ta och skärpa mig nu! har inte skrivit på väldigt länge men jag har helt enkelt inte haft nått att skriva eller någon lust heller för den delen.

Det blev inget Rättvik för oss för Vinc hostade under veckan innan så jag vågade inte riskera någonting ifall att det skulle vara kennelhosta. Honom går det ju ingen nöd på i och med att han är vaccinerad men det känns ju dumt att smitta ner andra för det. trist för jag hade verkligen sett fram emot Rättvik, de brukar alltid vara så himla bra tävlingar där och som jag förmodade så var startfältet stort. Men å andra sidan så har jag ju lite svårt för höga ljud så av diskussionerna på agilitylistan att dömma så kanske det var bra att jag var hemme;O)

Blev ju heller inget besök hos Helena och Jills som vi hade planerat in denna helgen i och med inkubationstiden (stavas?) så det var ju trist, svårt att hitta helger där båda kan osv. Menmen det kommer fler chanser!

Istället kom systeryster och hälsade på! Träffade henne i Maj senast eller nått tror jag så det var behövligt=O) Hon gav mig lite tips med Vincents träning men först tyckte hon att jag nog skulle träna lite lydnad på honom, typ stanna, hehe undrar varför!?! Vinc, som inte hade tränat överhuvudtaget innan han började hosta och sen när hostan kom blev det ju bara koppelpromenader, exploderade i  hagen;O) Menmen hon gillade honom iaf;O) Det första hon sa när hon kom hem på fredagkvällen och klappade på Vinc var: Fan va hård han är! hehe min knutte!
Lite shopping hann vi med under lördagen också men annars blev det inte så mkt gjort, eller jag städade iof lite på söndagskvällen innan jag åkte in på ledarmöte och sen friskis men sen blev det soffan=) Var ju gratis på alla aktiviteter på frisis denna veckan om man hade icakort så jag tränade sönder mig lite onsdag & torsdag, med gymm spinning, friskis och åter gym, gissa om jag hade svårt att röra mig? Menmen nu är den veckan slut och jag får återgå till den traditionella stavgången;O)

Jobbar som tusan med UF (ung företagssamhet) nu, ska ha mässa i morgon så vi måste fixa allt som ska finnas med i vår monter m.m. så att vi kan få så många sponsorer som möjligt! Skitjobbigt och inte alls så inspirerande faktiskt, bara en väldig massa jobb och orosmoment!

Nu måste jag kila på lektion!
Ska försöka uppdatera lite oftare nu men kram på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Helena och Jill

Kommer nog flera chanser :) Kanske var lika bra att det inte blev nåt den här helgen med tanke på vädret... hehe..

2008-11-17 @ 21:26:36
URL: http://www.nogg.se/helenaholm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0