Lugn kväll

Idag fick jag sluta 4 timmar tidigare i skolan pga av håla de sista lektionerna, känns som en dröm! Satt kvar och gjorde lite uppgifter som skulle vara klara på fredag så när jag kom hem hade jag ingenting att plugga!! Helt otroligt! Eller ok hade jag letat längst ner i väskan så hade jag säkert kunnat plocka upp nått som kunde skrivas ihop eller liknande men inget som det var panik med och som behövdes lämnas in under den kvarvarande veckan! Himla skönt och hundarna kunde få sig en ordentlig promenad.

F**n vad jag vill tillbaka till sommaren!

Här är njutbara bilder från skånebesöket hos Elin!











Fy vad jag vill träna i värme och på torrt varmt gräs!

Nu får jag väl kura ner mig under täcket för att hålla värmen
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jossan

ja, vissa fick ju gå ända till 16.40 i skolan idag... precis som man ska ;) haha

2008-11-05 @ 23:10:29
URL: http://kvarfordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0