Mässa och ny granne!

Mässan gick finnemang faktiskt, vi delade ut broschyrer för fulla muggar och många ögonbryn höjdes över våra snygga hjälmar, bilder kanske kommer ut när jag får hem dem, glömde ju såklart min egen(mammas) kamera hemma=/

Dessutom kan man ju nu konstatera att hundarna och jag har fått en ny granne under våra träningspass, Anders Eklund i egen hög person har flyttats och sitter nu på Norrtäljeanstalten precis bredvid klubben! Guud vad mysigt det känns! Rymmer han (vilket ska tillläggas att folk faktiskt har gjort ifrån denna anstalt trots säkerheten) så är det kanske honom man stöter på under upp-eller nedvärmningsprommenaderna!! Hua!

Här är det, fängelsett fotat från agilitybanan.....det är iaf utbyggt med stängsel nu så man kan ju hoppas att de håller sig inne!...

 

Nu ska jag kila och duscha så att jag inte kommer färsent till den lilla skolan..
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0