MASSOR med snö!

Det slutar liksom aldrig snöa! Iof klagar jag väl inte så värst mycket iom att bussarna inte går så jag kan inte ta mig till skolan, hehe...Blev fotning av hundar i snösimmning istället:

Hundarna verkar inte klaga iaf!....nästan så att man tror att de har saknat den!











..Tea med sina korta ben hade det lite kämpigt att komma frammåt fort....













Varför känns det alltid som att det är en och samma spillevink som ställer till det på våra gruppkort?;O)










....kanske det blir blandrasvalpar efter dessa två, blandning katt och hund?=O)






Så det var allt för idag, att tilläggas bör att det snöar fortfarande!!!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Jossan

svar: Japp jag lovar :D då blir det till att busa i snön ^^

2008-11-24 @ 20:30:10
URL: http://kvarfordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0