Ursh!

F*n vad jag hatar att ha ansvar över agilityn på klubben, har tagit över efter toppenbra Angelica när hon flyttade för några månader sedan och jag har redan totalt lessnat! Ska samla in anmälningar till ridhusträningarna och bara det har tagit ex antal timmar, att lägga in allas jäkla mailadresser tar ju en evighet! Och sen när jag väl skickar ja då skickas det till ALLA i min adressbok!!! Jises man kan ju bli irriterad för mindre!
Även om jag precis har bytt mail så har jag ändå hunnit lägga in en massa som inte alls skulle vara intresserade av vår ridhusträning! Så som alla mina lärare, mina ickehundvänner, släktingar, sponsorer till UF-färetag man driver i skolan m.m. Till och med ABC-gruppen som säljer studentmössor fick en förfrågan om att komma och träna i ridhuset;O) skrattretande men fruktansvärt irriterande!

Så alla ni som har fått mail av mig som vet me er att ni inte tillhör Roslagens BK kan ju kasta det och hoppas att ni inte får några fler vilket ni säkerligen kommer att få nästa gång jag ska få ut information;O)

SUCK och stön, jag är verkigen inte en föreningsmänniska över huvud taget, är alldeles för egensinnig och egoistisk för det! Jag har tagit på mig ansvaret för att jag ska kunna träna på hindrena typ, synd man inte hade en egen bana hemma! MEN snart har jag en väldigt nära mig som jag kommer att få träna på, LÄNGTAR så himla mycket och då kan jag sluta engagera mig där uppe där så många ändå bara pratar skit och är allmänt oense.......



Vilket klagoinlägg det blev.....menmen ibland måste man få ha såna också!


Kram på er...

Kommentarer
Postat av: Mette

Mmm, känner igen det där. Jag har precis sagt upp mig som sammankallande i Oxie BK just pga att det är MKT jobb. Men det kan absolut vara bra att bita ihop ett tag, nyttig erfarenhet ändå. :)

2008-11-27 @ 22:08:55
URL: http://mette.ozzy.se
Postat av: Sarah

Jag tycker du är duktig som orkar ta tag i det i alla fall! :)

Ja, snart blir det agilityträning, väldigt nära. :D

2008-11-28 @ 09:30:45
Postat av: Eva

Hihi jag undrade just när ditt mail damp ner, om hela Uppland var inbjudna till träningen :)

Då är vi tre nu då som överlåter sammankallande till "någon annan". Själv har jag trivts bra i rollen och vi har bra sammanhållning i klubben. Men nu ska ja ha en liten paus från fasta uppdrag. Ska bli skönt!

Du, tänk att snön kunde försvinna så snabbt! det var väl den vintern det...

2008-11-28 @ 09:46:02
URL: http://seglinge.se
Postat av: Angelica

Saknar du mig? ;)

2008-12-01 @ 16:58:46
URL: http://roslagensagility.se/angelica
Postat av: Mickis

Här kommer iallafall roliga nyheter,,,hahaha:)



Fay är rund o go om magen, nästa vecka är det dax för nedkomst av Fay/Borris valpisar:):):):). Vi längtar....



Ha det gott!!

Hälsa till mamma o pappa!



Kram

Mickis

2008-12-02 @ 12:12:29
URL: http://www.emenem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0