Bad och bilder

Dellan och Vinc var så himla förskräkligt vidrigt smutsida så jag avr tvungen att bada dem idag, mamma förbjöd mig att ta med Vinc upp på rummet till natten, så illa var det;O) Så idag åkte de in i duschen en sväng för att sen komma ut som lurviga bollar......

En Dell utan lockar är som glass utan kolasås, naket!!



Tog lite kort på kära lilla Vinc i vallhagen, tänk va fina bilde rman hade kunnat ta om man bara hade en bra kamera!! Det är väldigt fina poser på honom men så gott som alla är suddiga=O( Men motivet är i alla fall stilren och snygg, och bäst av allt, nybadad;O)

 












Meg ville ju självklart också vara med! Här försöker hon efterlikna en utställningsaussie;O)




Tjing så länge!


Kommentarer
Postat av: Elin

Snygga hundar! :-) Vet inte när mina fick ett schampoobad senast... Meg ser så glansig och fin ut i päslen, är hon nybadad hon med tro?



Kraaam

2008-10-12 @ 12:56:54
URL: http://mossyork.wordpress.com/
Postat av: Sarah

Så fina de blev. :)

2008-10-12 @ 14:18:28
Postat av: Petra

Härliga bilder på härliga hundar i det härliga höstvädret som jag ser att även ni fick ta del av idag! KRAM

2008-10-12 @ 21:56:30
URL: http://www.petrasbc.se.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0