Bak och SM

Hej hopp!

Just nu sitter jag och är helt färdig med mina uppgifter i naturkunskap och provsmakar lite kakor som mamma precis har bakat!...Kusin Teo fyller år i helgen och önskade sig mammas specialkakor så då passade hon på att baka lite allt möjligt på samma gång=O) Himla mysigt!

Har fått lite uppdatering från SM av Maria Olsson Knutas som sitter på förtsa parkett i sekreteriatet! Praktiskt!=O) Pappa kom iaf till final med Dottan och där gjorde de ett ok race men tiden tog tyvärr slut i sorteringen, tydligen var Dot väldigt trött där så det kanske hade med det att göra, vet inte riktigt.
Och nått jag verkligen uppskattar på detta SM var att det kom djurskyddinspektörer/jordbruksverket (vet inte riktigt vilket) som gick runt och kollade hur stora burar folk hade i bilarna och hur hundarna hade det där! Man kan ju hoppas att, inga namn nämnda, fick sig en och annan avhyvling och att det faktiskt åtgärdas. Några fick lämna sina personnr till dem så antagligen togs det upp hos några iaf! Himla bra att det görs nått åt detta!!! Många var tydligen lite nervösa över detta iaf!

Pappa kommer ju iaf inte kokurrera med sina poäng i finalen men man kan ju hoppas att bäste hund får vinna=O)

Skulle ha åkt och tränat idag men iom att det vräker ner så skippade vi det och tar en offtrackis ist, har vallhundskurs lite senare så vi blir nog tillräkligt blöta ändå!;O)

Nu ska jag flytta fåren och sen ska jag planera lite utförligare till kursen på tisdag.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Joss

Stina, vad har hänt med de "braiga" uppdateringarna på denna blogg? ;)

2008-10-08 @ 22:33:31
URL: http://kvarfordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0