Bilkörning

Fick lite bilder av Jossan som hon tog när vi var ute och åkte i fredas, var ju tvungen att ge henne en liten åktur i "nya" opeln. Syrrans tidigare bil! Älskar den verkligen, den är så perfekt på alla vis! Lagom stor för mig och mina hundar och om några vill åka med så finns det gott om plats men den är inte för stor och klumpig och bästa av allt ,den har en bra cd spelare med bra högtalare och den är superlätt att parkera med;O) BÄST helt enkelt!






Jag och den ÄLSKADE bilen=O), synd den inte var helt min!!(A)






Tro det eller ej men idag har jag faktiskt avrit på friskis och svettis och hoppas loss=D det var ett ganska tråkigt pass men jag får säkert träningsverk ändå ska ni se;O) synd man inte har mer tid för det är faktiskt riktigt roligt (trotts töntstämpeln)!

Nu blir det film i sängen!=O)
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja det var nog dagens "bästa" fråga från en bc ägare. Näää de är ju en sånn där korthårs collie ;) haha!

2008-10-12 @ 23:20:57
URL: http://agla.info.se
Postat av: Sarah

Bilen ser finfin ut! Man kanske får åka med i den någon gång? ;) Ska vi åka tillsammans till agilitymötet på torsdag kanske?

2008-10-13 @ 08:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0