Distans och test av kameran...

Inte var det någon sommar och Juni när jag vaknade idag heller=O(...


Men idag är jag hemma och har pluggdag, det brukar mestadels bli min "vara med hundarna dagen lång dag" men den här veckan har jag så himla mkt att göra så det hinns inte med. Började med kloklippningen men jag fick kramp i fingrarna efter en hund så Dell och Meg får sitt ikväll=O) Testade kameran lite inomhus med tanke på det regniga vädret, funkade kanon och här är då Vinc lilla tass=O)...Himla skarp och fin, med den gamla kameran hade det bara blivit ett suddigt streck om jag fotade så här nära!



Nu skriker rättskunskapen att jag inte har tid med det här mer...

Kommentarer
Postat av: Reneth

Den nya kameran tar jättefina bilder :) Lycka till med pluggandet.

2008-10-23 @ 11:10:54
URL: http://www.svenssonstassavtryck.se
Postat av: Mickis

Hörde skvaller om att ni varit duktiga i helgen:):):)!!!! Stort GRATTIS!!! och tack för senast....glöm inte att valla med fina Vinc också...:). Vi vill se er på banorna nästa år.



kramis

Mickis o EmenEm-ligan

2008-10-27 @ 11:47:11
URL: http://www.emenem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0