Håla

Sitter i skolan och har en stor håla, vi har inget att göra och snart väntar min framtid.......trååkigt, ännu tråkigare är den nya tävlingskalendern för 2009 där jag just upptäkte att Vinc får tävla EN!!! gång (i Kista) och sen får han vänta till ca April innan nästa!! Det var ju astråkigt!

Menmen Dellan får ju tävla desto mer, fyra dagar i Kista och sen Åland!=) Himla roligt! Längtar redan nu!!

Menmen i kväll ska vi träna, ska köra nybörjarslalom med Vinc för att han ska få upp självförtroendet mer, jag tränade lite svårt sist och jag vill inte att han ska bli osäker. Sen ska jag köra lite hoppteknik med honom också!
Även Dellan ska få träna lite på slalom, dock mer ingångar och sen ska vi träna lite effektiva skickningar och boxhörn. Meg får också träna boxhörn och att svänga tightare runt enskilda hinder. Sen nöter vi ju vidare på fotpositionen och ställandet=O)

Nu ska jag nog slå mig ner i en soffa och snacka lite skit.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Birgitta, Ida & Hugo

Får inte Vincent häng med till Åland?? Det ska Hugo göra!!

2008-10-16 @ 08:38:32
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Chlea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0