Himla mkt nu

Dagarna bara springer iväg och jag har aldrig någonsin pluggat så mkt som nu!! Mamma och pappa kom precis hem från Norge och syster så det har varit fullt shå här hemma=O)

Har inte tränat Vinc i vallning sen vp:et men igår körde jag igenom honom på en lite större tackgrupp vilket gick så himla jävla bra! fy vad duktig han var, hämtade sådär perfekt med fin utgång på första försöket och samlade ihop den något utspridda flocken! Sen körde vi lite fråndrivning me de tröga fåren och han mörsade på som bara den! Toppen!
Har under kvällen dessutom spenderat åtskilliga timmar pratandes med Mikaela Prim (kennel Emenem) och man blir ju nästan lite sugen att satsa lite mer på vallningen, speciellt när man har en sån kanonhund! Synd att kasta bort det menar jag=O)

Anledningen till att Mikaela kom på besök var för att hon lämnade Fay för parning med boris så  vi hoppas att det går bra och att det blir många små fay-boris knoddar=O)

Nu ska jag kolla på en välförtjänst film, nerbäddad i sängen med Meg som fotvärmare! Filmen är den grymt bra "the notbebook".....Can't be any better!


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Duktiga Vinc :D

2008-10-09 @ 13:23:42
URL: http://www.cefeus-kelpie.com/carro
Postat av: Sari

Javisst blir man sugen på att satsa mera på vallningen....



Ta väl hand om "våran" Fay nu :-)

2008-10-09 @ 17:27:26
URL: http://www.belgarebc.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0