Ja så var det helg igen

Skulle egentligen ha varit på Mälarö och haft kurs hela helgen men de hade skett ett missförstånd mellan några personer på klubben om annonsering av kursen på nätet m.m. så det var inte så många som viste om det. Vi tyckte då inte det var någon ide så vi ställde in den. Lite tråkigt men egentligen var det nog väldigt bra för min del med tanke på hur mycket jag faktiskt har att göra=O/ Trött på skolan nu med alla arbeten och prov som tynger över helgerna. Denna helgen ska jag ha skrivit ett religionsarbete på ca 15 sidor och jobba ikapp 7 sidor matte C!! Känns sådär men jag började iaf  dagen med att ta bilen (fortfarande lyckokännsla;O) in till klubben och träna.  Idag körde vi (jag och Ullis) bana, valde såklart en från VM;O)

Vinc kontaktfält på a:et gick inte så bra som jag hade hoppats och han smyger ner vilket jag inte vill ha, blir så himla svårt när det blir en grej av det och speciellt på honom iom att han är så känsligt för sånt. Släppte honom lite tidigare för att få upp farten ett par ggr men tredje gången jag gjorde det så hoppade han från mitten.....ojojoj...inte träna så något mer tror jag=D Menmen han går i vilket fall som helst väldigt bra på resten och nu när gungan har släpt så tar han den på nolltid!!=O) Han börjar också lära sig se på hindren hur högt han ska hoppa så nu har vi bara längden av hoppkliven kvar att träna på. Lite hoppteknik och mer erfarenhet så blir det nog bra=O)


Saknar verkligen sommaren och tävlingarna nu när det är så himla tråkigt och kallt.....dessutom känns det som en evighet till nästa tävling även om de bara är 2 v. lr nått? Västerås är det iaf....

Hittade en liten rolig bildserie på Mig och Dellan från värmlandsveckan, båda två ser lite förvridna ut i våra små ansikten men vi fick iaf en bra sväng;O)

Om jag inte minns helt fel så är det Emelie Norrman som har tagit bilderna! Väldigt roligt att se en sväng i stillbild faktiskt!=O) Tackar för det!!

Jag har lite svårt att inte vifta med "fel" hand vilket syns tydligt då jag har börjat lägga den handen på höften för att inte glöma bort att jag inte får vifta med den. Syns tydligt här=D







Å så tillbaka....




Åååå vad jag vill ha sommar och tävlingssäsong!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0