Lite sen sist....

Jag har ju fortfarande inte pratat om VM resan men nu känns de nästan lite sent så jag skiter nog i det. Det var en grymt kul och intessant resa där Åsa helt klart var höjdpunkten, fan va bra lille Erik och hon är!! Har massor av inspiration nu efter resan!!

Har ju inte tränat på väääälldigt länge nu iom Dellans behandling, körkortstagandet, massor med skolarbete, VM och ännu mer skolarbete! Tror det är hela 3-4 veckor sen sist! Det är snäppet på rekord för oss=O) Menmen igår bar det iaf av till klubben för lite träning! Linnéa hade kurs så jag fick nöja mig med de hindrena som var lediga. Det gick himla bra frånsett att Vinc ramlar av gungan 75% av alla gånger han springer över den. Måste träna mer på det. Tränade lite på slalomingångar, skickningar på tunnlar och lite serpentinträning efter att man har skjutit ut dem på hindret först....Gick himla bra! och så roligt det var, saknar verkligen att träna när jag inte kan eller hinner!! I helgen blir de mer av den varan.

Den här lilla vilan lärde även VInc att man kanske inte måste göra någonting varje dag, väldigt nyttigt!!



Idag ska jag plugga så in i norden i skolan så att jag slipper så mkt av det i helgen, har väldigt många smålektioner på fredagar, bland annat idrott vilket friskar upp mitt på dagen! Har för mig att vi skulle vara ute med bollsspel som aktivitet, de är roligt det=O)
Efter det blir det offtrackis med de små hundarna och middag med mamma....pappa är ju på SM i helgen så då blir de "kvinnomiddag" här hemma;O)
Sen blir det nog utgång me några vänner, om känslan infinner sig, vilket den troligtvis gör=O)


Om ni har glömt hur de snyggaste hundarna ser ut så kommer de här;O)












Nu är det duschen som gäller!
Ha en toppendag, kramar

Kommentarer
Postat av: eva marie

grattis i efterskott till a-höfter och körkort!!=oD kramar em

2008-10-07 @ 14:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0