Skola

Ja då sitter man här igen då, måndag morgon och straxt min framtid....känns himla bra att jag redovisade mitt yrke (optiker) i onsdags för då kan jag bara sitta och planera min kurs på medborgarskolan i morgon kväll, 2 flugor i en smäll, det gäller att vara effektiv ;O)

Jag har totalt glömt bort att berätta hur man prenumererar på den här bloggen, Mette berättade det för väldigt länge sen men som sagt minnet är bra men kort.....du trycker iaf på den lilla randiga, oranga sympolen på höger sida om bloggen, nedanför kategorierna... Om ni inte vill det så gå med i bloggkoll som håller koll på vilka bloggar som 'är uppdaterade åt dig, ganska bra faktiskt!

Idag blir det en massa plugg av matte för det har jag ju givetvis inte hunnit med men förhoppningsvis blir vädret lite bättre så att hundarna kan få sig en liten walk i skogen.....

Hej så länge
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0