Att-göra-under-dagen-lista

Körlektion
Lämna in religionsidéer om Scientologerna
Arbeta med årsboken
Lämna in Svenskauppgift
Plugga Naturkunskap!
Internationell ekonomi
Filosofi
Psykologi
Körskoleteori
Övningsköra
Ta hand om mina snackars hundar som kommer vara som bomber när jag hinner gå ut

Eftersom mamma och pappa åker bort i helgen så vill jag passa på att köra så mkt som möjligt idag så det kommer att gå före allt annat. Hade körlektion i går också och jag har ganska mkt kvar innan jag skulle vara helt färdig, menmen man kan ju inte göra annat än försöka:O) Går det så går det!

Nu ska jag dra igenom naturkunskapen en sväng medan duschen väntar
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0