Dagens....

Var tvungen att åka in til skolan idag trotts distansdagen pga ett grupparbete och en genomgång av Ung Företagsamhet som vi jobbar med nu. Lite drygt när man kan vara hemma och träna hundar.....

Blev ganska mkt dötid så Nina, Jossan och jag pluggade lite annat under tiden....Fick lite skolarbete gjort så att man kanske kan hinna kura lite framför en bra film nu när solen verkar ha tagit pension!

Med näsan i Juridikens värld



       


Slutade 13.45 så jag kom hem tidigt! Synd att vädret är så kasst, bara regnar och regnar. Blir så himla tråkigt att träna hund då! menmen vi gick en off track i alla fall och sen blev det en vallgenomkörare med alla tre. Tyckte inte att det gick speciellt bra med någon av dem egentligen men även de måste ju få ha sina dåliga dagar;)....Skickade Vinc på ett hämt och jag såg att han tänkte göra detsamma som på tävlingen, men nu var jag berädd och han blev snabbt utbytt av Dellan. Värsta straffet den lille herren kan få!

Off track....

  

...och lite vallning



Härnäst väntar kloklippning och sen ska jag iväg och klippa mig! Det om något är behövligt och mitt hår ser ut som en kvastborste, måste börja använda hårinpackning så att jag slipper bli tunnhårig när jag blir gammal! Ingen hit....

SEN ska jag nog plocka fram lite glass och kolasås och dräggla över pojkarna i TopGun, bara för att det är en helt vanlig tisdag!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Reneth

Hej Stina



Har det kommit något brev till dig sent om sider?

2008-09-10 @ 00:48:47
URL: http://www,svenssonstassavtryck.se
Postat av: Stina

yes det har det! Du får snart pengarna!=)

2008-09-10 @ 07:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0