God morgon...

VM och finland närmar sig med stormsteg, vi (jag, Ullis, Linnéa) åker med båten i morgon och Malin kommer efter med flyget=O) Vi kommer att missa invigningen och kanske den första klassen men hellre det än ingen resa alls!.....Ska bli så himla roligt!!=O)

Idag ska jag plugga allt jag har kvar, dvs en jäkla massa och sen blir det tvättning av helgens kläder och lite träning med hundarna....får se hur mkt av det jag hinner med.. När jag kommer hem efter Finland ska det bli återupptagning av träningen med dem och jag kan ta bilen!!! till träningarna så nu kan vi träna massor!! Ser fram emot det! Hoppas vädret kan hålla i såg också så att vi slipper både slask och snö en stund till! Hata ridhus!!

Nu måste jag kila iväg till resovisning och beskattningslektionen.......dryyygt!
Kram på er!

ps. Jag tror personligen på Malin Tångring och Arwen i helgen, jag känner de på mig att de kommer skrälla till, och oj vad jag unnar dem det!!! You go girls!     Självklart önskar jag hela landslaget lycka till och i år är de riktigt starka!


Kommentarer
Postat av: Elin

Du får heja från mig oxå! :-) Jag håller mina tummar extra hårt för Åsa och Jenny men låt bästa kvinna/man vinna! :-)

Ha så skoj på resan!

Kram

2008-09-24 @ 12:26:27
URL: http://mossyork.wordpress.com/
Postat av: Britt

Vi ses inte i Västerås. Valparna är fortfarande kvar då. Ha det så jättekul i Finland och heja från mig också. Avundsjuk. Vi hörs snart. Kram

2008-09-24 @ 14:13:45
Postat av: Sarah

Hoppas att ni får det kul! :)

Vi kan väl träna något tillsammans när du kommer hem sen? Det är alltid kul med sällskap. ;) Tosca behöver lite träning med andra också, om det nu ska bli något av henne. ;p

2008-09-24 @ 21:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0