Godmorgon!!

Jag känner att off track promenaden i går gav sina resultat! Var lite halv förkyld redan i lördags men det hade inte riktigt slagit ut då men nu sitter man här med stora tekoppen och tycker synd om sig själv!...På schemat idag står både religion, redovisning och beskattning m.m.
En tillvald kurs som jag läser nu är Min framtid, känns verkligen helt värdelöst egentligen då man hela tiden ska skriva vad man tycker om och vad man är bra på......gissa vad det står på alla mina papper?...Och jag som inte vill jobba med hundar har ju inget annat att skriva! Har man tre BC så finns det inte så mycket tid över för andra intressen;) Skitsvårt blir det!....
Har iaf bestämt mig för att jag nog ska plugga vidare till Optiker när jag tar studenten! Perfekt med skola 10 min hemmifrån och bara 2 års utbildning, så länge kan jag nog klara att bo hemma för att slippa studieskulder=) Sen kan jag och hundarna flytta vart vi vill!=D

Efter skolan idag är det möte på klubben, jag som precis nyligen har tagit över agilitysektorn måste försöka lära mig hur allt går till med organisationen osv. Måste ragga några intstruktörer som kan ha fler kurser för kursarna står på kö. Mamma får köra upp mina hundar innan hon åker på friskis och då hinner jag träna i ett par timmar innan hon hämtar upp mig efter duschen=)
Ska köra lite slalomingångar och avståndsarbete med både Dell och Vincent, och Meg ska få köra kf och lite positionsövningar i fotet. Hoppet måste vi träna på också...Vi får se hur mkt vi kan träna också iom att våran plan för stunden är ett stort sumphål, kanske är alldeles för halt för att köra över huvud taget.........menmen det löser sig säkert!

Saknar redan sommarens alla soliga tävlingar!




Nu måste jag kila till bussen!.....
Hörs allihopa, kram på er!


Kommentarer
Postat av: Helena och Jill

Jag gillar att du uppdaterar såhär ofta nu för tiden. ;)



- Vem saknar inte sommaren... tittar ut genom fönstret och suckar... =/

Läste att du funtar på att plugga vidare.. Den tanken har slagit mig också, måste verkligen börja ta tag i mitt liv nu.



Men vad var det du sa, du har inte anmält till några klass 1-tävlingar över huvudtaget i höst?



Näe.. Dags att åka till jobbet..



Kram kram

2008-09-10 @ 07:53:28
URL: http://www.nogg.se/helenaholm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0