Lilla uppkörningen...

Då var den lilla uppkörningen avklarad och jag måste "nog" ha fått mitt körkort löd resultatet=O/......Tydligen hade jag kört onödigt nära några parkerade bilar som stod på höger sida om en nedförsbacke samt att jag tog för mig lite väl mycket i en vänstersväng då jag borde ha väntat in den som kom mitt emot och som skulle svänga höger.....Jag hade dessutom ställt mig en aning snett (hade först stått perfekt och sen hade jag rättat till det) nån decimeter och det var tydligen fel. Inget av detta skulle jag ha blivit kuggad på sa han men anledningen till att det var lite tveksamt var att det faktiskt var tre saker han hade sett som inte var kanon...

Menmen det var ju bara testet så om jag inte gör dessa fel på uppkörningen så borde det inte vara några problem, men vem vet egentligen;O) Vi tutar och kör helt enkelt!

Mina stackars hundar (läs jag) har förutom morgonprommisen bara varit ute med mamma idag, vart ju kvar länge efter skolan vid körskolan och sen har jag en massa plugg som måste göras! Stackarna och allra mest stackars mig! Det var länge sen mamma har fått rycka in så enormt mycket med dem! Tur man har dem ibland alltså;O) Menmen nu ska jag plugga matte C för hela slanten, kan det bli mycket värre?!

Ta hand om er!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till imorn, klart du fixar det! :-) Plättlätt ju!



Håller tummarna för dig! Kraaam

2008-09-22 @ 23:12:27
URL: http://mossyork.wordpress.com/
Postat av: Hanna W

Hej, jag vet precis hur det känns när man måste prioritera skolan först, men det är ju inte så långt kvar=) Sen blir det bättre=) Kramar Hanna

2008-09-23 @ 10:48:45
Postat av: Petra

Matte som är roligaste ämnet! :-D

Kram från matteläraren Petra...

2008-09-23 @ 22:00:02
URL: http://www.petrasbc.se.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0