Morrn, morrn

Godmorgon alla morgonpigga! Idag MÅSTE jag ta det lite lungt så att jag blir frisk någon gång=(.....får sätta mig ner och plugga en massa så att jag har helgen fri. Har faktiskt en helt ledig oplanerad helg framför mig!! Kollade almanackan och senast det skedde var helgen 6 april på min födelsedag! Oj vad skönt det ska bli!

Låg och kollade på film i gårkväll när mamma kom in och skulle släcka lampan;) hehe



Fotade Meg i morse också, hon var inte supersugen på att gå upp;).....




Och eftersom bussarna aldrig väntar så måste jag börja pallra mig nu....

Ha en toppendag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Jossan

Är det en glass-skål i fönstret jag ser ;)?

2008-09-11 @ 07:53:35
URL: http://kvarfordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0