Övningskörning

Uppkörningen och teorin närmar sig med stormsteg vilket betyder att jag måste plugga och öva mer! Har kört lite med mamma idag och det gick väl sådär, är inte helsäker på allt så vi får hoppas på det bästa! Måste ju ha det där kortet snart!!!

Jag skulle har tränat på klubben också men jag bad Ullis (djursjukvårdare) kolla på Dellans skorpor på näsan och hon viste inte riktigt vad det kunde vara. Jag har ju trott att det har varit någon slags allergi iom att det kom precis när vi började byta foder men det trodde hon inte, så jag åkte hem igen. Vill inte riskera att smitta någon om det mot förmodan skulle vara smittsamt, vet ju själv hur arg jag skulle bli om någon tog dit en hund med nått som smittade eller spred sig. Ska ringa till vet. i morgon och höra vad det skulle kunna tänkas vara.

Karin går nu med Sammie  i finalen så vi håller tummarna mer än någonsin! Sååå spännande, rapporterar när jag vet mer!

Vill också gratta Helena och Jilll som tog sin första agilitypinne idag!! Säger ju att ni är bra;O)

Ha det bra så länge
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0