Pyjamasparty och VM

Då var det klart att syster är med till semifinal med båda hundarna! Hur bra som helst!! Det är bara två på hela VM:et som har två hundar med i semin och de är Kevin Evans och Karin, inte fel att  mäta sig med honom;)
Hon har startnr 6 och 32 idag så jag rapporterar lite senare!


Igår stod det ju också kanotpaddling på schemat så sjklart blev det ltie kort tagna!
Påväg till paddlingen -   

Vid paddlingen i toppenväder! -  

..och påväg hem -  
vi hittade min framtida bil när jag blir rik, Porsche Cayene -



Igår var också en dag då vi tre flickor (jag, Nina och Jossan) gemensamt var lediga, vilket verkligen inte inträffar ofta så vi bestämde oss för att göra nått utöveröver det vanliga och det blev pyjamasparty;) Mängder med godis, glass, poppcorn och filmer förgyllde kvällen=D

Här kommer lite bilder:
           

Helt klart en toppenkväll!


Idag ska jag föröka fota hundarna i vallningen, alternativt göra en liten film och sen plugga en jäkla massa matte! Måste kolla lite inre och yttre kontroll också på alla bilar jag kan hitta. Måste försöka hitta en Saab för det är det jag tror att jag kommer få köra upp i....
Nu har Vinc tråkigt så det är bäst att jag gör nått=)

Ha det bra så länge
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0