Röntgen

Ikväll har mamma och Carina (faster) vart iväg med Vincent och Sara för röntgen så nu hoppas vi på bra resultat! Jag har så fruktansvärt mkt att pluggad denna veckan så jag beslöt mig surt nog för att stanna hemma=/ Var dock säker på att mamma kunde det där med röntgen;O)

Vincent släkt har ju väldigt bra höftstatus (en av anledningarna till att jag valde honom) så jag tror och hoppas att det blir ett bra resultat=D För vem vet egentligen säkert?



Vincent, lite hög av medlet men humöret alltid på topp;O)

              

Ner i körteoripapprena igen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Stina!

Duktig du är som pluggar så ihärdigt! Det kommer ge bra resultat. Är det ett körteori och uppkörning som väntar inom kort eller? ;-)



Kraaam

2008-09-19 @ 14:29:06
URL: http://mossyork.wordpress.com/
Postat av: Cilla

Hej!



Det var min mamma som röntgade din Vincent och hon tyckte att han hade jätttte fina höfter, så det är nog inga problem!! Håller tummarna för er!



Mvh Cilla

2008-09-20 @ 23:09:28
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Ailicec
Postat av: Malin, Arwen & Eowyn

Håller tummarna för bra resultat på Vinc höfter. Och självklart att det går bra för dig med körkortet!



Kram

2008-09-21 @ 12:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0