Späckhuggare i Lommaren?

Tänk vad bortskämd man känner sig när mamma är hemma! Man behöver ju liksom inte ens gå upp på morgnen för att gå ut med hundarna! Lyx att sova lite längre, känner mig grymt utvilad!=)

Idag står det idrott på schemat och vi har för tillfället tema friskvård, förra gången skulle vi lära oss att sätta upp ett tält, haha! Våran lärare är frilufsmänniska som tältar och grejjar men hon blev mäkta inponerad av mitt tältbygge;) jag berättade att vi agilitymänniskor bygger tält ganska ofta så jag hade fått en del träning;)
Idag är det paddling som gäller, sist paddlade jag ensam men eftersom det är så vingligt så ska jag nog köra en dubbel idag=)

Jag hoppas iaf att jag slipper detta när jag paddlar runt i min lilla kajak där ute på öppet vatten!


http://www.youtube.com/watch?v=S-8qLCJJuNc



VM-uppdatering

Karin startar först idag med Lyn så vi väntar ivrigt på att höra hur det gått......Även Karin Söderberg med Erkens Lotus ska köra idag.....Barbro och Erkens Lass körde igår men gick tyvärr inte vidare. ....Vi håller tummarna och jag meddelar här så snart jag hör från syster!=D

Nu ska jag äta lite frulle och sen iväg till bussen..
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Britt

Såg i resultatlistan att Karin hade ett bra resultat. Gud vad roligt att hon gick vidare. Jag håller tummarna för mer Karin idag (båda två :-). Förresten hur prenumererar man på den här bloggen. Jag missar ju när du uppdaterar, ha ha

2008-09-12 @ 09:52:23
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Sol
Postat av: Maria

Såg resultaten på world trials hemsida. Vad duktig syster yster är!!



Jag håller med Britt; Hur prenumererar man på bloggen?? JAg missar ju uppdateringar.

Kram

2008-09-12 @ 15:41:23
URL: http://finnbogarden.se
Postat av: Mette

Jag tror man kan prenumerera genom RSS-grejjen, det är den där orange knappen med vita sträck under Arkiv, till höger.

2008-09-12 @ 15:47:38
URL: http://mette.ozzy.se
Postat av: Stina

Tack Mette du verkar kunna det här!=)

2008-09-12 @ 17:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0