Ung företagsamhet..

Yepp det jobbar vi med nu i skolan, man får dela upp sig i grupper och sen ska man starta, driva och avsluta ett eget företag under årskurs 3. Vårat företag ska göra Årsboken UF där vi ska få med alla skolans händelser i en bok som vi sen säljer till elever på skolan......Tycker inte att det är så roligt med företagsdelen men vi blir ju "tvungna" att vara med på allt det roliga som händer;) Stackars oss!

MItt företag består av mig - VD Biston - Marknadsansvarig & kontaktperson och Stefan - Produkt-och tillverksansvarig

Här är mina små arbetare, hehe

      


Har inte gjort så mycket annat idag, slutade redan vi 15 för Agneta (företagsekonomiläraren som också förövrigt är matte till Queen, världen är liten!) var sjuk.  Dessutom är mamma ledig iom att de skulle ha åkt och hejjat på Karin och JoAgnar men eftersom pappa fick så mkt på jobbet så kunde han inte ta ledigt, så mamma hade redan avrit ute en sväng med mina hundar. Kunde därför plugga lite filosofi och sen bar det av till skogen. Mamma skulle åka till Norrmalma och plocka kantareller så jag passade på att gå en off trackis, va ju tom strålande sol här!!!.....här kommer lite bilder!



Om Vinc inte lyckas med sin agilitykarriär lr sin vallhundskarriär så varför inte söka till Dental Fresh reklamerna!! ;)

      


Det är en himma mysig skog, speciellt när allt är så himla grönt!


             


Nu blir det middag hos farmor med pappas bröder med familjer....
Ha det gott
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0