Kul med nytt!

Oj vad mkt tid jag fick över! så går det när man är proffs på att duscha fort! Och vad roligt det kändes att blogga! herregud, kanske blir väldigt ofta uppdatering här;)

Igår hann jag inte träna med hundarna alls så Vincent rusar genom hela huset i desperat försök att göra av med sin energi! Snackarn! Jag slutade 16.40 igår och åkte direkt hem till Jossan och pluggade lite körkortsteori på hennes dator (nej jag är inte ett dugg snål!) så mamma släppte ut dem lite och när jag kom hem  ca kl 20 var de minst sagt pigga! Blev en prommis men som sagt ingen träning! Känns nästan lite läskigt att lämna honom ensam hemma, vet inte riktigt vad han kan hitta på;) Flickorna är inte riktigt lika desperata, men de är ju lite äldre och klokare också:D

Såhär ledsna såg de ut när jag satt i soffan och skrev här, stackarna!

      

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fi och överskådlig blogg Stina :)

2008-09-09 @ 13:19:26
URL: http://www.cefeus-kelpie.com/carro
Postat av: Sarah

Hej! Vill du att jag ska länka till din blogg på RHUs hemsida? :)

Ha det bra!

2008-09-09 @ 14:14:45
Postat av: Stina

Ja gör det Sarah om du tror att någon är intresserad;)

2008-09-09 @ 17:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0