VM-Uppdatering

Karin kom med till finalt med Super Sammie, hur j***a bra som helst, men det har jag väl redan nämt x antal gånger!
Lyn blev avplockad av standard iom att hon hade slagit på någonting mitt i sitt hämt, antagligen trodde hon sig se fåren och slog för långt åt det hållet. Hon fick köra hela fråndrivningen som hade gått väldigt bra men troligtvis drogs det så mycket i hämtet att hon inte hade chans på en finalplats. Är ju inte säker på hur allt har gått till men det är iaf hur jag har förstått ställningarna=O)

Final i morgon då, wow säger jag bara! Bara att vara bland de 16 bästa i det motståndet är fruktansvärt bra! Tänk att få slå gubbarna på näsan;O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0