Porträttbilder

Inte så ofta man själv är med på kort men idag gick jag och Patrik ut och tog några stycken:) Vi skulle från början fotat mig med hundarna vid vattnet men eftersom alla mina tre är galna i vatten så blev det inga fina kort, jag ler men alla hundarna råstirrar ner i vattnet och ser allt annat än trivsamma och nöjda ut=) menmen det blev lite andra bilder ist....








Tigra var den enda som kunde sköta sig vid vattnet:)









De bästa bilderna på mina blev bara dehär:





Och Meg som är galnast av dem alla fick inte ens en halvbra bild....menmen hon får vara med en annan gång:)
Nu är det sängen som gäller, ha det gott! Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig bild på dig och Dell :) Jätte fin!

kram

2009-04-20 @ 20:33:45
Postat av: Ullis

Det ser lite kallt ut Stina!

2009-04-21 @ 21:38:31
Postat av: Åsa & Ia & Ell & Nap

klart du får plats i bilen - det är jag och min mamma om mina hundar och vi åker min skruttiga ford och då kan vincent sitta bak med dig :)



åsa



2009-04-27 @ 10:49:21
Postat av: Mikaela

Hej!

Jag tänkte länka till din blogg på min hemsida, hoppas att det är okej.

//Mikaela oc.

2009-04-27 @ 19:01:46
URL: http://www.elegantdogs.se
Postat av: Thereze

Härliga bilder!

Hoppas du får en superrolig student!!! Du klär som smurf ;) hehe



Jag har blivit med en liten tjej som heter Kate. En BC från Ann Blomqvist (göteborg). Hon är jättego och det känns så spännande! Hör av dig om du ska neråt landet någongång så kanske vi kan ses! kram

2009-04-28 @ 00:11:53
URL: http://therezegra.tk
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0