VÅR!

Nu kan man väl ändå säga att våren har kommit på riktigt, jag har t.o.m. legat ute och solat några dagar i rad och när man kan det är det riktig vår! Massor av lamm har vi fått också, än så länge går de inne, dels för att det är lite för kallt men också för att vi har sett lodjur inte alls långt härifrån, känns inget vidare trygt!

Har hunnit med ganska mycket senaste tiden men kanske ingenting märkvärdigt, har ju påsklov så jag har varit mestedels hemma och passat lammning men också tränat en massa agility när mamma har bytt av mig:) Enda problemet är att jag aldrig blir kvitt min förkylning, nu har allt börjat om igen och efter varje träningspass ligger jag som klubbad i soffan med te!

Var vansinnigt avundsjuk på alla som tävlade nere i Oxie men SNART drar tävlingarna igång även för mig! Nästa helg är det lag på sthlm södra och sedan bär det av till Västerås för lite agilityettor, sedan rullar det nog på med tävlingar hela maj och början av juni. Ska bli skoj hur man klarar SM när man dagen+natten innan kommer att fira studenten så det står härliga till! Dellan ska få åka ner på veterinärbesiktning och lottning med Angelica och snälla Ullis har lovat att hämta mig på natten och köra ner mig:) Tur man är omgiven av massa snälla människor!

Tog lite bilder på hundarna för några dagar sen, ingen jag blev sådär supernöjd med men här kommer de iaf, ni kan som vanligt klicka på de små bilderna om ni vill se dem lite större:)





          


              


    





Det var allt från idag, hoppas kunna uppdatera lite bättre framöver:)

Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0