Bilder jag minns!

Sitter här och har inget att skriva så jag kollar runt lite på pappas dator och ser vilka gamla bilder man kan hitta:O) Superskoj! och här kommer några utvalda favoriter, fina, roliga eller bara minnesvärda:)


Wolf?

  


Slask!




Finaste Meg<3

 

Öronen blev det aldrig någon stil på;)



USM typ 07 - Tvåa blev vi iaf! Efter vinnare Meg såklart;)

 
 



Undrar varför vi halkade in på fårvallning;)





Vinc måste kolla nära;)
 


Näsrensaren!




haha ja vad säger man? Trotsåldern?;)






Vilka team! RIP Malo:`(









Yokshireterrier till vallning? Javisst;)







hehe rödluvan?




Tack för ikväll
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, det var mig en härlig bild, den "oranga" ;)

tack för all hjälp ikväll :) Jag åker upp imorgon kväll igen vid 19 om du ska med?

Kram

2009-08-12 @ 22:24:02
Postat av: linnéa

På onsdag är det gemensamträning på klubben om du är intresserad och kan då, vi tänkte köra bana :)

2009-08-17 @ 09:13:41
URL: http://nea89.blogg.se/
Postat av: Robert

Vad intressant blogg du har! Gillar bilderna!

Jag prenumererar gärna på din blogg via bloglovin :)



Kolla gärna in min blogg också - blogg.modestil.se

(Prenumerera gärna på bloggen! :D )

2009-08-22 @ 17:34:34
URL: http://www.modestil.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0