Klass 3 och Wakeboard!

I söndags åkte vi till Österåkers Bk för att köra en hoppklass 2:a och funktionera lite:) Gick toppen! Vi gjorde ett helkast men nollat lopp, banan var hur snabb som helst och jag sprang i stort sett efter och viftade och skrek, han förstod dock så nu har vi äntligen bärgat den sista pinnen till klass 3 även i hoppklass!:)

Gnugga ögonen ordentligt nu när ni kollar på bilderna!;O)







Den lilla knubbisen är jag;) kan ni tänka er, efter MÅNGA MÅNGA försök kom jag upp på denna wakeboard och kunde åka LÄNGE! Hur kul som helst, vilken känsla!=O)
Filmade också men den kanske kommer upp när jag förstår mig på hur man förflyttar den från mobil till dator och fortfarande går att spela upp...hmm

Det var Patriks supersnälla faster som precis köpt båt, wakeboard, skidor och ring som vi hälsade på några stycken! OJ vilken träningsverk jag har i hela kroppen! Att hålla sig fast på en ring när Patrik gör allt för att man ska åka av så krävs alla muskler man någonsin haft! (även de man inte ens viste fanns;)

Nu ska vi åka ner med hö till fåren och sen kommer snart Britt, Åsa och Helena och tränar lite i hagen:) Skoj med lite sällskap!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Charlotte m dogs

Ser jättehäftigt ut!! Jag skulle inte ens komma upp! :D Grattis till uppflyttningen! Vi ses.

2009-08-05 @ 08:13:48
URL: http://felixjonna.se
Postat av: Tina & Tammie

Ser roligt ut med wakeboarden, men troligen är det för läskigt, för att jag skulle våga prova. :) Gratulerar också till uppflyttningen! Nu gäller det för oss att få ändan ur vagnen, så att vi kommer upp i 3:an, vi också.... ;) kramis

2009-08-05 @ 14:49:01
Postat av: Anonym

Fy fan vad kul det ser ut :D vilken härlig känsla det måste vara.

Och du, GRATTIS till KM titeln ;) jag kom på att jag i all hast glömde gratta :s

kram

2009-08-06 @ 22:26:18
URL: http://www.cilcas.se
Postat av: Anna

Grattis till uppflyttningen! :-) Själv ligger jag efter vår sista tävling (då vi bodde ihop) på is med agilityn. Däremot har det valltats en hel del! Börjar kännas riktigt bra!



På Workingkelpiemästerskapet (WK1 nöt) fick vi ihop 84 poäng! :-D



Fåren två dagar senare gick inte riktigt lika bra.. hon hade lite för brått efter att nästan uteslutande tränat på kor så :-/ Nåja med lite träning kanske vi ska kunna få ihop ett VP rätt snart! :-)



Hoppas att allt är bra med dig och dogsen!



Kram Anna med Icka och Ting

2009-08-13 @ 11:23:41
URL: http://annas-funderingar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0