Mkt har hunnits med på kort tid!

Jahapp då var årets Hundxx avklarad....var lite besviken över det lilla utbytet av "saker" antingen var det mindre än tidigare eller så hade jag för höga förhoppningar, tror alltid att jag ska hitta mitt stora drömhalsband där;)

Själva tävlingarna gick lite blandat, Dellan gick fint men hann fortfarande inte riktigt med i tiderna, jag fruktar att hon inte riktigt orkar så som de unga och "fräsha" hundarna som stretar emot på mattan....Kan inte hitta något fel på henne och hon känns fin i kroppen men tiderna säger någonting annat...tråkigt faktiskt! menmen så länge vi båda tycker det är roligt att springa så ska vi vara glada!!:O) Vincent däremot sprang som en skållad råtta! Lite för fort över sista balansbomen i agilityklassen så han krashade ganska illa i splitt på den hala mattan! Hittade inga problem på honom efteråt heller men det var ju ganska trist med tanke på hans dåliga självförtroende och långsamma balansbom. Han brukar ta det mkt försiktigt och nu när han för en gångs skull brakade på för fulla muggar åker han i golvet, det lärde han sig ju säkert, typiskt... Menmen var som sagt toppennöjd ändå med båda hans lopp och vi ser fram emot Kista!

Måste ju gratta bästa helena och Jill också som kom fyra och blev bästa svensk i agilityklassen! Starkt jobbat med det motståndet!!

På måndagen efter mässan var det uppstigning kl 03.00 för att hinna åka till Arlanda till planet som skulle ta mig och Linnéa till Fuerteventura! Har spenderat veckan där nere och bara lapat hur mkt sol som helst! Lite utflykter och krogrundor hann vi med  men mest blev det slapp vid stranden och bad i havet! Underbart!!

Här kommer lite bilder från resan!

Sanden från saharas öken! En av de molniga dagarna




Mitt resesällskap Linnéa:)




Det var varmt i luften men innan man hunnit doppa sig var det KALLT!







Vindsurfare fanns de gott om;)





Vi var på kamelsafari upp på en vulkan:) Till en början funderade vi nästan på att hoppa av för att vi tyckte så synd om kamelerna men efteråt såg vi hur många de hade och att de byttes ofta så då kändes det lite bättre:) Fin utsikt var det iaf!




Bästa showen jag varit på! Så söta, glada och välutbildade sjölejon!:) Tränarna tog tom med sig en ut i publiken så jag fick en sjölejonkyss på kinden!:D....så gulliga!





Sjölejon, valross you name it, strandad, slocknad och död var jag iaf....liiiite röd på ryggen efter den tuppluren törs jag påstå;)






Glada;)




Vår bästa vän matbutiken, räddade vår ekonomi den stundande veckan=O)!





Mkt promenerande blev det, och med vattendunken i högsta hugg!:)







Jobbigt att sola!




En bild säger mer än 1000 ord!






Detta var ju naturligtvis bara någa bilder vi knäppte under resan men annars får ni ju sitta i all evighet och kolla!

Hade fått alla bilder från Malin Tångring ockås från när hon var här och vallade så ska lägga in några på Vincent i ett senare inlägg.....look later!

Se ya..kramar!




Kommentarer
Postat av: Camilla; Cilla och Ville

Får amn vara så där brun när det är vinter här hemma? nej!

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR på er

Kramar från oss

2009-12-23 @ 08:06:00
URL: http://www.cilcas.se
Postat av: Helena och Jill

Tack för grattis! :)



Gud va härligt ni ser ut att ha haft...!! Jag vill oxå...!! :@ ;) Kram och God Jul!

2009-12-23 @ 15:48:10
URL: http://www.nogg.se/helenaholm
Postat av: Sofie

Härliga bilder:)



God jul:)

2009-12-24 @ 18:13:50
URL: http://soppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0