Länge sen sist!

Ojoj vad tiden rusar iväg! Hinner ju aldrig sätta mig ner och skriva! MEN nu är det sportlov så nu har jag all tid i världen för förutom några kurser så är jag heelt ledig! Så skönt!

Fick ett lite roligt spel av Emelie där man ska fösa in får i fållan på tid, testa själva och berätta hur många poäng ni fick! Sj fick jag 3250 poäng vilket inte riktigt nådde till Daniels (Med Ellen och och Tess) 3900 poäng, testa så får vi se vilka som kan slå honom;) Men jag tog Emelie iaf! men vi skyller på att hunden var långsammare än vad Liss är på riktigt i fårhagen;)
Här har ni länken!
http://www.spela.ws/spel/Handighetsspel/One+Dog+and+His+Sheep.html


Valparna mår toppen och om ni går in på hemsidan www.erkens.se så finns där en film på förstasidan där de fick springa ut i gången en stund samtidigt som kusin Jesper kom och hälsade på med Camilla:) Himla pigga små valpar. Troligtvis så är det bara tiken som blir korthårig för de andra är lika tuffsiga som far sin:O)


Har faktiskt efter ca 2 veckor med förkylning blivit frisk också!! Ska åka och träna igen för första gången i morgon så det ska faktiskt bli riktigt skoj!


Annars har det rullat på, kurser titt som tätt och under veckan ska jag börja planera för både en valpkurs och en allmänlydnadskurs som jag ska börja på medborgarskolan nästa tisdag, också lite spännande vad för hundar som tänker dyka upp:)


Här är lite bilder på mina älskade hundar och deras nya polare Tigra. Eller det är snarare Vincents polare för brudarna är väl inte superpositiva till den nya besökaren;)



















Så det var allt för idag, hinner säkert skriva lite mer den här veckan när jag är ledig.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Daniel, Ellen & Tess

Vill bara påpeka att jag fick 3970 nu när jag körde i detta blogginlägg:) Men det kanske är fusk att spela 2 ggr?:O

Skönt med lov och roligt med dom fina valpisarna!

2009-02-24 @ 22:03:39
Postat av: Petra

Visst är det underbart med sportlov! Hoppas du hinner båda slappa och träna hund!

2009-02-24 @ 23:01:40
URL: http://www.petrasbc.se.nu/
Postat av: Malin&Arwen&Eowyn

Avis jag är på er som har sportlov. Själv sitter man här på jobbet och har tråkigt. Men jag har ett practical joke på G, så snart kanske det blir livat ;-)

Vem är den tigrerade skönheten ni har boende hos er?

Vad ska du på för tävlingar under våren? Kanske kunde vi samåka till någon?



Kram, Malin och dogsen

Postat av: Camilla och Cilla

Hej hej!

Nu har jag hittat hit också :) kul att ha lite hundmänniskor i Norrtälje också.

Nu är det rätt mycket snö, men när tänker agility hindrena flytta tillbaka till klubben?

Hoppas vi ses snart!

kram Camilla och Cilla

2009-02-25 @ 18:56:29
URL: http://www.freewebs.com/cillacitron
Postat av: Carina och Mexi

Jag fick i alla fall ihop 2970, men det var ju med en terv, så det måste vara bra...

2009-03-07 @ 23:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0