Ledig?

Lovet har ju hittills varit ungefär som vanligt, dvs en massa aktiviteter så som vanligt är man väl helt slut när man kommer tillbaka till skolan;) inte riktigt kanske men det är kurser hit, plugg dit, träning, hundrastning och jag vet inte allt, skoj dock!


Har inga nya fräsha bilder så ni får njuta av lille Vinc på den tiden han faktiskt var söt;)

...spännis redan då dock....;O)




Kollade kilona hos veterinären....lika oförstående som vanligt;)



å så min favoritbild med det finaste halsbandet!....som han under sina något äldre månader rullade i människobajs! Det halbandet finns tyvärr inte kvar idag...




....och det enda han viste om vallning var:......håll låg profil, håll låg profil....




Allt för idag, i helgen kommer syrran, ska bli skoj!


Kommentarer
Postat av: jossan

Tack så mycket! :D får jag tid över kan ja ju fixa din blogg oxå.. har lärt mig lite nu hur man gör så ;D men du får isf säga hur du vill ha det ;)

aa de var riktigt synd, men det kommer fler utgångar du kan vara med på istället ju! :D Pussokram

2009-02-26 @ 09:48:08
URL: http://kvarfordh.blogg.se/
Postat av: Malin, Arwen & Eowyn

Har spelat spelet nu! Kul grej, men hunden var inte lika snabb som musen... Lyckades i alla fall skrapa ihop 3590 poäng. Tänk den som fick de poängen på en riktig vallhundstävling ;-)



Oxelösund blir perfekt att samåka till! Ska vi hyra en stuga också och sova över, eller åka emellan? Du är inte sugen på Oxies tävling i påsk? Jag funderar starkt på den, finns ju liksom inte så mycket annat att åka på i april :-/



Just det, mitt practical joke :-) Vi får en del leveranser till jobbet och därmed en hel del kartonger. En kartong var så stor så jag fick plats i den. Alltså kröp jag ner där, vi stängde locket och sen bad min kollega en av grabbarna om hjälp att bära ner den stora TUNGA kartongen... När Perra tog tag i kartongen hoppade jag upp och skrämmde skiten ur honom!! Mycket lyckat blev det, hans min var obetalbar! :-D

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0