Livets "lugna" lunk

Ja man vandrar liksom på...gör väl ungefär det vanliga, går i skolan, tränar hundar, träffar vänner och har kurs å sen börjar allt om igen.....lite drygt faktiskt, skulle vilja göra nått extraordinärt. Menmen jag ska iaf jobba som servitris för första gången i mitt liv på lördag! På bröllop dessutom, ska bli riktigt roligt....får väl se om det är nått för mig. Det var en kursare som frågade bara sådär om jag kunde tänka mig att jobba, och varför säga nej när man ändå inte har nått för sig=O)

Dessutom har jag bestämt mig för att om jag någon gång slutar med agility så ska jag ha en am.staff!=O) Träffade en supertrevlig i helgen! Menmen det dröjer nog!

Har kärat ner mig i en "hit"låt också, lyssna på denna, så himla bra: http://se.youtube.com/watch?v=yzyys6kW8yg

Gick ner 2 kilo under min första träningsperiod, tränar fortfarande såklart men nu har jag unnat mig det som gör livet värt att leva(A) hehe inte riktigt kanske.... men ligger iaf kvar! Får göra ett ryck snart igen och gå ner lite till! Känns skitkul att faktiskt kunna äta det man vill utan att gå upp i vikt iom att man tränar och när man har fått upp kondisen så är det ju faktiskt riktigt kul!


My lovely


 





å somliga gör precis som man vill!;)




Det var lite av det som hänt här sen sist:)


Kommentarer
Postat av: Malin, Arwen & Eowyn

Duktig du är som tränar och håller formen! Jag ska förhoppningsvis komma igång ordentligt efter lördag, då har vi fyspass och koordinationsträning :-)

Du har blivit utmanad! Se min blogg.

Hörs, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0