Sjuk

Ja då sitter man här hostandes och snorandes i soffan redo för en dag med te, täcke och rättskunskap! Blev sjuk redan förra veckan när jag smart som jag är trasslade bort tiden när jag skulle gå å träna och sen träna i ridhuset med hundarna så det slutade med att jag åkte i ilfart från friskis, svettig och mysig rakt in i ett -10 gradisgt ridhus och sprang där i två timmar med bara vindbrallor.....smart Stina, verkligen!

Har gjort massor men egentligen ingenting i helgen, var på besök i den stora staden igen på fredagen och åkte hem lite för sent på lördag morgon så det blev stressigt som tusan att hinna åka till första dagen på jobbet som servitris på ett bröllop! Sjukt kul faktiskt! Var himla stolt över mig själv när jag kunde bära massa tallrikar på armarna!=O) Arbetsgivaren var iaf jättenöjd så de skulle fortsätta ringa in mig när det behövdes!

Min toppenmamma fick ta hundarna hela fredagen och lördagen så de var minst sagt buttra när jag kom hem på lördagsnatten helt slut efter att ha jobbat och donat dessutom med förkylning.

Gick iaf upp tidigt på söndag morgon för att gå en långprommis med dem och sen blev det en massa plugg under förmiddagen innan ridhusträningen på kvällen, det gick strålande bra och Meg fick köra en runda på banan med lilla Erika när jag kände att jag inte orkade springa mer! Det gick toppen för dem! Meg kanske fick lite flashbacks från tiden då jag själv var några år yngre;O) Det var bara hon och jag då!

Men iaf, helgen kanske inte har varit den bästa att kurera sig på så idag bestämde jag mig för att stanna hemma och plugga istället. Ganska skönt faktiskt men jag skulle föredra att bli frisk iaf!


Nej rättskunskap var det ja! Eller kanske man skulle sova lite först?;)
Kram på er!


My lionqueen


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Galet fin bild ! Och jätte söta hundvalpar =)

2009-03-11 @ 15:40:10
URL: http://ittza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0