Uppmaning

Ja då har även jag blitt utmanad, denna gången av Malin med Arwen och Eowyn

Uppgiften löd enligt följande:

Gå in i mappen: Mina bilder på din dator.

Gå till den sjätte mappen och därefter väljer du det sjätte kortet.

Visa den bilden i din blogg och skriv något om den.

Invitera sex stycken nya att vara med på utmaningen.

Länka till dem och låt de veta att de är utmanade.


Detta blev min bild och det är på bästaste tassen i världen, vilket är Megs såklart!
Jag fotar hennes tassar mest hela tiden tycker jag i och med att jag (om jag nu vågar det någongång i livet) ska tatuera in hennes tass (ovansidan) på min fot som om hon står på den. Då måste man ju ha lite att välja bland liksom och se vad som blir bäst uppskissat av någon duktig:)




Och jag vill se den 2:a bilden i det 2:a albumet av:

Linnéa med Malo, Six och Athom

Malin med Smilla, Täppas och Studsa

Jossan som konstigt nog inte har en enda hund;)

Michaela Jansson med Alpha, Lava och Yxa

Hanna Carlsson med Janis

Åsa Emanuelsson med Ia och Ell

Kommentarer
Postat av: Thereze o Chicko

Coolt om du skulle tatuera in tassen, minst sagt ovanligt! :)

2009-02-08 @ 14:08:29
URL: http://therezegra.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0