2009!

Ja då har 2009 kommit, vi invigde det med massa skål och kul folk! Bilder var det någon som tog så vi får väl se om de kommer så småningom!

Nyårslöftet skapades tillsammans med Michaela Jansson med att gå ner 5 kilo, hehe om det skulle vara jämt tror jag nog egentligen att jag skulle ha satsat på 10 men vafan det vet jag ju att jag aldrig kommer orka! Går det bra med de där 5 så kan man väl alltid fortsätta men man ska inte sätta upp omöjliga mål! (säger hon som ska vinna VM;)

Igår var en sån där lunka hemma och återhämta sig dag! Soffan, film och lullprommenader runt en åker som max! Hundarna gillar lite vilodagar men desto mer jobb idag, vinc får ju inte göra nått för hans tass ska läka först men Dellan och Meg ska få träna på bollen och sen ska jag nog träna lite slalomingångar med Dell på tomten. Gick en långprommis i morse i det fina vädret! Helt underbart!

I hela fyra dagar ska vi från och med i morgon tävla i Kista på husdjursmässan! Ska bli hur skoj som helst och vi ska köra gärnet! Det är ju ett grymt långt uppehåll på tävlingar sen när vi har kört Åland 10-11/1 så det gäller att förbruka tävlingsabstinensen ordentligt när man har chansen! Dessutom ska jag på tisdag för första ggn köra  bil alldeles ensam i staden(!!!!) inte för att Kista är storstan kanske men jag är redan nervös(A) Ska nog öva lite under helgen när Ullis är med så att jag inte behöver känna mig så ensam där bland alla bilar svischar förbi!





Menmen sjukt kul ska det bli att tävla iaf! Saknar't såå!





Nu blir det duschen och sen lite matsäckstillverkning för tävlingshelgens alla fyra dagar!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Thereze o Chicko

Lycka till i kista! :) Och hoppas Vinc blir bra i tassen till helgen. Och kör försiktigt ;)

2009-01-02 @ 15:05:02
URL: http://therezegra.tk
Postat av: Caroline

Hoppas ni får roligt på mässan, är sååå avis! Själv jobbar man hela helgen.. :( Men men that´s life



Gott Nytt år och ge järnet!

2009-01-02 @ 19:18:49
URL: http://www.cefeus-kelpie.com/carro
Postat av: linnea

http://tezzycat.bilddagboken.se/p/main.html bilderna ;)

2009-01-02 @ 23:42:54
Postat av: Thereze o Chicko

kolla i min blogg: du har fått en utmärkelse :) Kram

2009-01-03 @ 11:29:30
URL: http://therezegra.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0