Tiden

Ojoj vad dagarna springer iväg! Hinner ju aldrig skriva.....Har faktiskt varit jätteduktig denna veckan och tränat fyra pass, dvs varannan dag och sen har hundarna fått pass de övriga. Självklart blir det inte lika mkt hundträning om jag ska hinna träna men jag tror nog att de är ganska nöjda ändå....man kan inte hinna med allt.

Slutar ju kl 16.40 nästan varje dag och då får man springa till friskis för att hinna med pass typ 17.30 lr runt där och sen springa vidare till bussen för att åka hem och gå ut med hundarna. Snälla pappa kissar dem på lunchen när han kommer hem och mamma kissar dem lite senare när hon kommer hem. Tur man har resurser alltså;O)

Nu ikväll körde vi ridhusträningen först och sen fick hundarna varma täcken på och sitta och vänta i bilen medan jag skuttade lite....de blev så glada för att få gå en extra liten promenad på flygfältet efter det.

Träningen i ridhuset gick super med alla tre, vi tränade med nybörjargruppen så kombinationerna var ganska enkla vilket nog är ganska bra ibland. Jag har en tendens till att träna lite väl avancerat ibland men nu fick de verkligen skjuta ifrån så att sanden yrde.....mkt bra träning!

Valparna mår prima även om det inte händer så mkt där i lådan mer än att de numer är ganska stora korvar=O) Har tyvärr inte hunnit med att fota dem så det får ni allt vänta en liten stund till på, men den som väntar på någonting  got, ja ni vet.......

Nu ska jag kolla på en bra film och sedan sova!
kram på er

Kommentarer
Postat av: Thereze o Chicko

Vad hurtig och duktig du är! Det är skönt att träna när man väl kommer igång, men det där att kommma igång... det är det som är svårt! Man är ju lite trögstartad ibland. :) Lycka till med skuttandet



Kram

2009-01-27 @ 11:49:16
URL: http://therezegra.tk
Postat av: Maria

Gud vad du är duktig som tränar. Jag har nog med att sitta i valplådan hela dagarna. Låter jobbigt med träning ;)

2009-01-28 @ 19:50:26
URL: http://finnbogarden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0