Träning

Som jag skrev förut så var nyårslöftet att gå ner fem kilo och hålla mig där. Det har tagit ett tag att komma igång men nu så sent som i fredags inhandlades ett allträningskort på friskis och svettis som vi ska nyttja ordentligt! har inte hunnit åka dit än men igår gick hundarna och jag 1timmes stavprommenad gånger 3 och jag måste erkänna att jag har lite träningsverk i armarna;O) Många underskattar (kärring)stavarna men såna har vi i mängder här hemma och som åker på vid varje hundprommenad, himla smidigt!

I morse (lunchtid) blev det också en timmes "springfart" med stavarna och snart ska Emelie och Liss komma på kurs innan vi far iväg på ridhusträning. Men innan dess ska jag hinna skriva lite om Psykologerna Watson och Pavlov=/

Valparna korvar vidare i lådan och jag och Vinc väntar ivrigt på att de ska bli söta och ge lite respons när man leker med dem!=O)

Ha det gott
Kramar

Kommentarer
Postat av: Petra

Idag den 22/1 ville jag bara säga GRATTIS på namnsdagen till världens bästa Vincent! :-)

2009-01-22 @ 23:28:10
URL: http://www.petrasbc.se.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0