Studenten närmar sig...och SM med två hundar;)

Nu är betygen satta! Eller de ska vara satta i morgonbitti kl 08.00 så nu kan/ska man inte plugga mer! Såååå sjukt himla skönt! Jag känner mig helt fri! Aldrig på typ 3 år har jag känt att jag verkligen bara kan göra precis det jag vill utan att planera in eller känna att jag borde plugga! Känslan är obeskrivbar och jag har aldrig någonsin känt mig så rastlös på kvällarna!=O) Men jag njuter för fulla muggar! Har jobbat massor, på ett jobb jag verkligen stormtrivs på!, så jag har dessutom tjänat pengar till resan Patrik och jag ska göra mot slutet av sommaren! Shit vad jag ser fram emot allt!


Nästa fredag är det studenten!! På natten efter festen har världens bästa Ullis och Patrik lovat att köra ner mig till SM! VIlken helg det kommer bli!


Inte nog med det så fick jag idag en förfrågan från Eva Karlsson om inte Vincent ville vara med i laget Perfect Precept på SM! Självklart tycker jag synd om Eva som inte själv får starta med sin Sia men jag tycker ju också att det ska bli toppenkul att få köra Vincent på en "viktig" tävling! Eftersom han inte har startat i sitt lag ARVINGARNA innan kvaltiden till 2009-års SM gått ut så är det helt ok! Ska bli hur skoj som helst och jag är jätteglad för att laget ger den lille nybörjarkillen förtroendet till en lagklass på SM!:) Vi ska göra vårt bästa!





Min lilla kille ska få tävla mot de stora hundarna, och vi ska ha lika roligt som vanligt!

Kram och gonatt!


Kommentarer
Postat av: Carina & Mexi

Hej!



Tråkigt att du missade Oskarshamn, men med en SM-vinst och bra lopp i Skutskär, så kanske...

Håller tummarna!

2009-06-03 @ 12:56:58
Postat av: Helena och Jill

Hahaha! Så du fick förfrågan efter mig alltså.. Va roligt för er! :D Tror ni kommer göra bra ifrån er du och Vinc! =)



Vi ses i helgen! Kram

2009-06-04 @ 17:40:23
URL: http://www.nogg.se/helenaholm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0