HINDER!!!

Inte f*n han jag fixa några bilder! Full rulle hela kvällen blev det. MEN nu har hindrena flyttats tillbaka och man kan träna igen!! Jag blev som ett litet barn på julafton och energin sprutade ur öronen på alla hundarna, spec Dellan som lever för sin sport;O) Tränade med dem i ca 1.5 dm snö så de fick kämpa hårt för att komma framåt men oj va bra de gick! de kutade på som skållade råttor allihop och Vinc satte toppenfina kontaktfält vilket käns skitkul till helgen! Ok han kunde inte stanna på gungan utan åkte av första gången vilket kanske inte ska ses som positivt men hellre det än en som smyger ut iaf! Får se hur det går i ridhuset på söndag dock då han får lite mer grepp under tassarna, liiite riskabelt men så sjukt roligt!!=O) Så synd att de bara är klass ett då vi bara får köra ett endaste litet lopp på hela dagen och Dell inget, menmen skit samma, man får väl springa som om det vore två lopp, lär kännas så iaf;)

Nu ska jag vila upp mig inför morgondagen, skola och sen har jag hört ryktesvägen i soffan att det är veterinärbesiktning av vilddjuren så det blir väl att passa de små busarna. Sen måste jag nog upp till klubben och stilla abstinensen lite också;)

Ha det gott
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0