Kass uppdatering

Fy vad kass jag har blivit på det här nu! Tar mig aldrig tid att skriva några rader!
Nu sitter jag i skolan och har håla, ska precis börja min nystartade kurs Psykologi B, kan säkert vara bra att ha i framtiden;) Har bokat in ett möte med syon också så ska vi undersöka vilka utbildningar jag ska kolla på. Börjar ju närma sig nu! Lutar åt lärare låg/mellanstatiet nu faktiskt men egentligen skulle jag vilja jobba lite som det innan jag ska börja utbilda mig men hur lätt är det egentligen att få en lärartjänst utan utbildning!? typ ingen. Det känns ju lite trist att behöva plugga i 4 år till och sedan komma ut och börja jobba och sen upptäcka att det nog inte var någonting för mig=/

Menmen det är hårt att växa upp;)

Från tråkigt grubblande till någonting mkt roligare! tävla på söndag! Yes Vinc och jag ska åka till fagersta för en agilityklass 1, synd de inte hade klass 2 också men vad gör man inte när man inte har tävlat på år och dar! Är taggad till tusen och det lär ju den lilla killen också vara:) Har inte tränat agility på flera veckor i och med att hindrena är kvar i ridhuset, ska flytta dem i kväll är det tänkt så lite hinner vi nog mjuka upp tekniken tills dess;) Ska bli sjukt skoj!

Hoppas kunna lägga upp lite fina bilder ikväll om jag hinner, har hittat laddaren till kameran så nu funkar det att lägga över bilderna på datorn!....måste bara ränsa hårdisken lite för den är smockfull, får inte ens in en liten bild på den....menmen förhoppningsvis kan jag fippla lite med det under kvällen=)

Ha det gott så länge
kram på er

Kommentarer
Postat av: Tina&Tammie

Kul att ni ska till Fagersta! Vi ska också dit :) så troligen ses vi väl där. Hej så länge! T&T

2009-03-12 @ 18:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0